Jeon ji hyun: Би анхны үнсэлтээ Kim soo hyun-д өгсөндөө баяртай байсан.

Korean Stars, Kim Soo Hyun, Korean Movies

Жүжигчин Jeon ji hyun 6-12нд  “The thieves” киноны нээлтийн ёслол дээр оролцохдоо Kim soo hyun-тай үнсэлтийн хэсгийг хийхэд ямар мэдрэмж төрсөн талаараа ярьжээ.

Jeon ji hyun энэхүү кинонд хулгайчын дүрд тоглосон бөгөөд  Kim soo hyun нь ji hyun-д  хайртай болдог залуухан хулгайчын дүрд тоглодог. Тэдний teaser дээр гардаг kiss scene нь нэлээн олон хүний анхаарал татсан.

Биднийг Kiss scene-н зураг авалтанд орохоос өмнө найруулагч” Kiss scene дээр 10-аас олон удаа зураг авмаар байна” гэж хэлсэн. Энэ нь надад үнэхээр их дарамт болсон учир нь би яг юу хийхээ мэдэхгүй байсан.

”Би жүжигчин бүр  ийм хэсэг дээр их сандардаг гэж боддог. Үнэндээ Солонгост  өөрөөсөө дүү залуутай kiss scene зураг авалт хийсэн анхны кино байсан.  ”

”Би Kim soo hyun-тай kiss scene-н зураг авалт хийсэндээ баяртай байсан. Нэмж хэлэхэд:Тэр надаас залуухан. Kim миний анхны үнсэлтыг аварсанд баяртай байсан ‘‘.

Бид энэ зураг авалтанд орохоос өмнө  би Kim-ээс “Энэ бас чиний анхны үнсэлт үү?” гэж асуухад тэр “Үгүй” гэсэн. Энэ яг л надад  ямар нэг юмаа алдчихсан юм шиг санагдсан” гэж хэлэхэд бүх хүмүүс инээжээ.

Энэхүү кино нь энэ оны 7-н сард кино театруудад гарж эхэлнэ.

The Theaves teaser:

2 comments on “Jeon ji hyun: Би анхны үнсэлтээ Kim soo hyun-д өгсөндөө баяртай байсан.

    • Jeon Ji Hyun- и гэрээн дээр ямар ч үнсэлтийн хэсэг байхгүй гэсэн заалт байдаг. Тэр 1999 оноос хойш кинонд тоглохдоо нэг ч удаа kiss scene хийж байгаагүй. Жүжигчин хүний өөрийн гэсэн онцлог байдаг байлгүй дээ. Харин JJH Сүхён хоёр одоо гарч бга Оддоос ирсэн чи минь драмд бараг 5 Kiss scene хийсэн. Сүхён бол JJH-г драм дээр ч кинон дээр үнссэн цорын ганц эрэгтэй жүжигчин.

Сэтгэгдэл бичих